:: POLACZ Z BARSAWIA | barsawia.uni.cc [62.121.83.185] 4004 :: | :: Forum Barsawii :: | Kompresja MCCP


 Newsy
 FAQ
 Zasady
 Download

 Organizacje
 S.O.M.

 Bestiariusz
 Cechy
 Fajki
 Fryzury
 Kolczyki
 Konie
 Łuki
 Rasy

 Doswiadczenie
 Mapy
 Pieniadze
 Prace
 Trening
 Umiejetnosci
 Zadania

 Czarodzieje
 Administracja

 Forum
 Linki
 Księga Gości


---Bestariusz---

Jak widać stworków jest na razie mało, więc jak jakieś spotkajcie to wysyłajcie ich opisy.
Trolle - bardzo duże, obrośnięte futrem. Bardzo towarzyskie, jak kogoś spotkają, będą za nim podążać jak wierny pies. Zamieszkują las, czasami jednak wybierają się na wycieczki.
Upadły rycerz - Zakuty w czarna zbroje, właściciel czarnego topora, a walka z nim doprowadza do czarnej rozpaczy. Lubi się ścigać z ofiarami, gdy takowych nie widać, przeprowadza inspekcje katakumb, wtykając nos do każdej komnaty.
Ożywieniec - Pan cmentarza.
Trupojad - Magicznie ożywiony wojownik, świetnie walczy, walka z nim jest przerażająca.
Truposz - Kilku martwych panów, którym niewygodnie było w grobach. Wstali, ubrali się i teraz przeszkadzają żywym spacerującym po katakumbach. Bezbronni... znaczy bez broni, ale w pancerzach.
Szkielet - Magicznie ożywiony wojownik, świetny tarczownik, jak na martwego bardzo zwinny.
Triplikant - Chudy, patykowaty stworek, dość dobrze uzbrojony. Występują w kilku kategoriach wiekowych. Zamieszkują jaskinie gór delaryjskich.
Stworki - Bezkształtna, galaretowata masa, której na czas walki formują się odnóża. Prawdopodobnie odżywiają się ofiarami, których szczątki można dostrzec, gdy spogląda się na stworka pod światło. Zalegają w katakumbach.
Szczury - Mieszkańcy kanałów Vivane, te milutkie stworzonka bardzo lubią mięso, bez różnicy żywe czy martwe. 
Szczurołazy - Ni to człowiek, ni to szczur. Nie są uzbrojone, są łatwym przeciwnikiem, ale z byle okazji wszczynają alarm. A w tłoku łatwo o śmiertelną wpadkę. Zamieszkują zapomniany grobowiec, gdzieś w Shire. Ich przywódca posiada potężną broń.
Horror - To mieszkaniec opuszczonego kaeru. Potężny, nie radzę tam chodzić w grupach poniżej 10 osób. Ogłusza i wytrąca broń. Chroni skrzynie skarbów.
Upiór - Można wywołać go w katakumbach. Nie da się go zranić normalną bronią. Wysysa energie życiową i paraliżuje, mocny.
Pająki - Słabe ale trujące. Zamieszkują kaerze.
Zombie - Też mieszkają w kaerze. Posiadają niezły sprzęt, całkiem mocne.
Myszy - Białe myszki, jakie czasami można ujrzeć po kilku głębszych. Można się ośmieszyć próbując walczyć z nimi.
Zwierzęta hodowlane - Kury, krowy, konie...
Wargowie - Irytująca rasa pochodna wilków. Są nadzwyczajnie inteligentne, a i zdarza się, iż coś powiedzą. W walce okrążają, uniemożliwiając ucieczkę. Zamieszkują Stary Las.
Zając - Miłe, malutkie, włochate stworzonko, które nie stanowi żadnego zagrożenia. Pada więc często ofiarę łowców. Spotkać go można w każdym lesie.
Ryś - Z rodziny kotowatych, atakuje zębami i pazurami. Potrafi zabić początkującego. Napotkasz je głównie w Lesie Triplikantów.
Szop - Szopy zwykle pasiaste, chodzą sobie po lasach w Kelevine. Często padają ofiarą łowców, którym zależy na ich skórach.
Borsuk - Borsuki mają to do siebie, że mają futerko i są denerwujące. Razem z szopami mieszkają sobie w Shire i Lesie Triplikantów. Są bardzo smaczne.
Sarna - Trudny przeciwnik dla początkującego. Czasami wytrzymała jak stal. Zamieszkuje głównie Kelevine
Dzik - Dzik jest bardzo zły, kto spotyka w lesie dzika, niech do miasta zarazznika. Bardzo trudny przeciwnik dla początkujących. Uwielbia wyżerać korzenie z ziemi. Zamieszkuje lasy.
Niedźwiedź - Popularnie zwany misiem. Piekielnie wytrzymały i silny. Nie atakuj w pojedynkę, bo zostanie po tobie mokra plama. Mając skórę z niedźwiedzia możesz czuć dumny jak paw. Zamieszkuje Stary Las w Shire, tereny bagienne, żadko kiedy w Lesie Triplikantów.
Krab - Stworzenie zamieszkujące głównie jaskinie, najwlatwiej spotkać koło wodospadu w puszczy w Ustrekt. Niebezpieczne z powodu trucizny, która chwilowo obezwładnia. Lubi zbierać się w grupy, stanowiąc wtedy śmiertelne zagrożenie nawet dla doświadczonych podróżników.
  Wyniki poprzedniej sondy
    Wyslij mape
  Wyslij newsa
  Zadaj pytanie
  NOWE MAPKI:
- SRODZIEMIE (Duze)

- Las Chet
- Gospoda w Bree
- Katakumby
- Swierkowy Dwor
- Zabia Laka
- trakt Kelevine-Vivane
- wioska olbrzymow
- wioska Alkloon
  OSTATNIO ZMIENIANE DZIALY:
- Rasy - Earthdawn
- Mapy
- Organizacje
- Rasy - Srodziemie
- Zasady
- Konie
- Fajki
- Organizacje
- Trening
- Doswiadczenie
 
Unreal  Fantasy - Polski serwis Fantasy
Elendili - Przyjaciele Elfów