WPROWADZENIE:
Ponizej w celu informacyjnym, przedstawiamy zarys hierarchi kreatorow swiata Barsawii.
Na czele piramidy Arcymistrz
hierarchi waznosci |
stoi Arcymistrz. [keeper] /|\
/ | \
Pomagaja im ich najwierniejsi Mistrzowie
wspolpracownicy - Mistrzowie / \
[archwizards] / \
/ \
Kazda domena swiata ma wlasnego Lord Lord
Lorda, ktory w imieniu mistrzow / | | \
zarzadza nia. Ma do pomocy swoja / Senior Senior \
"prawa reke" - seniora. -----/ \-----
| | | | | |
W domenach pracuja czarodzieje. C C C C C C
| | | | | |
----------------------------
Do pracy w domenach kandyduja
rekruci. R R R R R R R R R R R
Smiertelnicy stanowiacy s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s
zrodlo mocy czarodziei. s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s
To oni stanowia odbiorcow s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s s
ich pracy, czesto dolaczajac
po dlugiej grze do ich grona.
Mud tworza gracze, bez nich nie byloby zabawy.
Dwie grupy nie zostaly tu opisane:
- Czcigodni - czarodzieje najbardziej zasluzeni dla muda, czesto
czlonkowie druzyn administracyjnych. Jest to tytul honorowy.
- Konsule - grupa najmniej liczna, sa to kreatorzy innych mudow
goscinnie, odwiedzajacy swiat Barsawii za zgoda jej Administracji.
Druzyn administracyjnych jest wiele, wymienimy dla przykladu kilka
z nich:
- Mistrzowie Gry [MG,AoP] - stanowia o prawie w grze, to oni sa od
tego, by dopilnowac przestrzegania regul ogolnych [np. wyboru
prawidlowego imienia] jak i zasad szczegolowych [patrz ?zasady,
gdy wejdziesz do gry]. Do nich to za posrednictwem mudowej
poczty [jako adresata wpisujac 'mg'] mozna zglaszac przewinienia
innych graczy, jak rowniez wlasne oraz inne informacje, majace
wplyw na gre.
- Mistrzowie Rownowagi - to od nich zalezy wywazenie wszystkich
elementow swiata, by kazdy mogl jednakowo cieszyc sie z gry i
by posady swiata byly stabilne.
ODNOSNIKI:
- Lista administratorow i czlonkow druzyn MG, etc.
|